FANDOM

Türk Hack Team, 2002 yılında Arsenik tarafından kurulmuştur.Türkiye’nin en eski siber timlerinden biridir.Yöneticilerinin Bedros Sanches, Arsenik, Bermuda, OnLy, NightWolf olduğu söylenmektedir.Türkiye'de siber güvenlik konusunda ofansif birçok saldırıda bulunmuştur. Kendilerini Atatürkçü ve Milliyetçi temele dayandıran Türk Hacker grubu olarak tanımlamaktadırlar. Bünyesinde birçok hack grubunu barındırmaktadır. Türk Hack Team, ismini ilk olarak ZoRRoKiN önderliğinde Microsoft menşeli MSN.COM 'u hackleyerek duyurmuştur.

Türkiye'ye yönelik gerçekleşebilecek her türlü siber tehdide karşı mücadele ettiklerini belirten bu grup, kendilerini internetin yer altı dünyası olarak tanımlamaktadır. Grup 2015 yılında, birçok sansasyonel hack operasyonuyla ismini Dünyaya duyurmuştur. Kendilerini kısaca THT olarak nitelendiren hack grubunun Eski Üst yöneticisi Herakles 'in yapmış olduğu Vatikan operasyonu, başta Washington Post olmak üzere birçok uluslararası haber portalında manşet haber olarak yer almıştır.

Yöneticilerinden Yenicerix Demokratik Toplum Partisi'ni hackledi.

Also on FANDOM

Random Wiki